EDUCAȚIA SEXUALĂ ÎN ȘCOALĂ

school-350Cândva, deși posibil să mai existe asemenea cazuri și acum, fetițele atunci când aveau prima menstruație se speriau foarte tare, văzând sângele care le curge din organele genitale și crezând că vor muri. Este normală această situație? Sigur că nu! Și de aceia, precum și pentru a preveni multe alte tragedii, care de multe ori au loc din lipsă de informații, este nevoie de educație sexuală în școli.

Dar avem de ales ce fel de educație sexuală, dorim să obțină copii noștri: O educație sexuală care dezvoltă sentimentele și cultivă în copii cele mai bune principii ale umanismului sau o educație sexuală bazată pe informarea mecanică a copiilor asupra tuturor aspectelor sexualității, adică, altfel spus, ce dorim noi: educație sexuală sau informare sexuală.

Pentru că educația sexuală cuprinde înțelegerea și însușirea de către copii a tot ce este mai bun în această materie, pe când informarea sexuală duce la deformarea psihicului copilului, tratând fără rezerve toate subiectele.

Iar adevărul trebuie spus: comunitatea Gay insistă pe introducerea anume a informării sexuale în școli și nu a educației. Ei au ideile lor pentru care luptă și scopul lor proclamat este acela de a face copiii, viitorii bărbați și femei, mai puțin intoleranți la comportamentul homosexual. Însă obiectivul societății umane este de a crește o generație tânără cu un procent cât mai scăzut al celor cu comportament gay. Și aici scopurile nu coincid.

Ca să fim sinceri liderii LGBT gândesc doar la beneficiul lor și al comunității lor, atunci când ar trebui să țină seamă de beneficiul întregii comunități sociale din care fac parte. Explic mai pe larg: Aflarea adevărului despre homosexualitate de la o vârstă fragedă nu este în avantajul copiilor. Despre aceasta trebuie să ținem cont! Ei, copiii, trebuie să înțeleagă corect sexualitatea, iar acest lucru nu-l poate pricepe un copil care are mintea încă slab dezvoltată.

love-200Educația sexuală trebuie efectuată și sexualitatea trebuie explicată în spectrul iubirii și a culturii umane și nu în sensul cine cui i-o trage.

Abordarea educației sexuale în școală ca o simplă informare despre anatomia corpului uman, problemelor copulației și posibilităților de a face sex poate genera tinerilor și tinerelor de mâine idei eronate despre sex și le creeze o abordare libertină și pragmatică asupra necesităților sexuale, le va da o viziune frivolă asupra sexualității și acest lucru nu este nici de cum în interesul societății. Pentru că societatea este cointeresată a avea cupluri heterosexuale, stabile și sănătoase, fără probleme psihice. De-aceia scopul societății noastre este de a micșora numărul de homosexuali (și de cupluri homosexuale de asemenea), nu de a-l mări.

Aflarea adevărului despre homosexualitate de la o vârstă fragedă și de la un om cu autoritate în ochii copilului, cum este profesorul, ceia ce-i confirmă o greutate de netăgăduit, acestor adevăruri, le poate dezvolta copiilor fobia de a nu deveni homosexuali. Ei vor avea posibile retrăiri și căutări interne, întrebându-se mereu: Oare eu de ce nu simt atracție sexuală pentru fete, nu cumva sunt homosexual??!!

Iar aceasta îi poate chiar face homosexuali, pentru că orice fobie duce la scăderea energiilor divine (dacă dorești citește – psihice), iar scăderea energiilor aduce la homosexualitate. Despre aceasta am vorbit mai concret în capitolul: „Sexualitatea umană” din cartea prezentată pe acest site. Acolo sunt arătate și cauzele homosexualității umane care nici pe departe nu este dată din naștere. Toată sexualitatea noastră este determinată de coenergia dominantă (energia divine) care se acumulează în corpul nostru.

Mai am doar de spus că de asemenea educația sexuală în școli trebuie divizată pe o perioadă de mai mulți ani școlari. Pentru că ceia ce trebuie să afle un copil de șase ani nu poate fi egalat cu ceia ce trebuie să știe el la 14 ani, de exemplu.

De asemenea această educație trebuie să fie supusă unui scop clar, scop care este definit de nevoile momentului actual de dezvoltare a copilului.

  • Elevii claselor 1-2 – trebuie să învețe în linii mari ce este sexualitatea, cum să-și dezvolte sexualitatea, pentru ași dezvolta o viziune armonioasă despre sexualitate și cum să se protejeze pentru a nu cădea pradă ușoară pedofililor.
  • Elevii claselor 3-4 – trebuie să învețe schimbările sexuale care apar odată cu maturizarea și să fie pregătiți pentru aceste schimbări. Începând cu această etapă trebuie dus lucrul pentru prevenirea homosexualității. Lunar copii trebuie să treacă niște teste pentru a determina coenergia lor dominantă. Apoi cu copiii care coenergia necorespunzătoare, adică fetele „raționale” și băieții „spirituali” trebuie să lucreze psihologul și specialistul în energetica umană. Psihologul, pentru că uneori cauza necorespunderii coenergiilor poate fi consta și în probleme psihice, precum și probleme de viață cum ar fi violențe și abuzuri sexuale. Specialistul în energetica umană trebuie să-i învețe pe acești copii cum să-și gestioneze coenergiile.
  • Elevii de clasa 5-6 – Cum să se protejeze pentru a nu deveni mame la o vârstă fragedă și cum să se apere de infecțiile HIV și alte boli sexuale. Aceasta este problema principală ce trebuie rezolvată la această vârstă, deoarece potrivit INS în 2009 mamele cu vârste cuprinse între 15-19 ani au născut 25.456 de bebeluși.
  • Elevii claselor de liceu – Contracararea informațiilor negative parvenite de pe internet, din mass-media și televiziune. Aceste surse de informare nu sunt adecvate pentru copii în privința sexualității pentru că informațiile lor nu sunt sistematizate, deseori eronate, cu diferite tente, ademeniri (exemplu filmele porno).

Și încă ceva: educația sexuală în școli ar trebui să nu fie de tip Unisex, adică trebuie să țină cont de sexul copiilor: Băieți-fetițe, iar profesorii grupelor să fie bărbat – la băieți și femeie – la fetițe, pentru a dezvolta o relație mult mai de încredere elev-profesor, precum și o atmosferă de confort psihologic în clasă.

Aceasta este tot ce am avut a spune pe subiectul educației sexuale în școli. Concluzia la care ar trebui să ajungeți după această lectură este că în școală trebuie făcută anume educație sexuală și nu informare sexuală, că trebuie făcută profilactica homosexualității și că trebuie să existe anumite limite de vârstă pentru expunerea materialelor despre sexualitate.

precedenta
urmatoare