DIAGRAMA SEXUALITĂŢII

copii-400Baza comportamentului sexual se construiește undeva departe în copilăria noastră. Se construiește încet-încet, punând cap la cap cărămidă cu cărămidă pe parcursul a ani de zile. Și aici o importanță uriașă are tipul de energie divină pe care copilul o posedă la această etapă.

Pentru a se orienta sexual corect, băiatul trebuie să fie „rațional”, adică să aibă dominanta psiho-coenergetică rațională, iar fetița „emoțională”. Dar nu doar atât.

Dacă, de exemplu, băiatul are un prieten mai mic ca el, cu care el va experimenta primele sale porniri erotice, pe CCS-ul lui se va înscrie această informație, deși el datorită energiei divine sale dominante raționale, nu este expus riscului de a deveni homosexual. Dar în viitor, atunci când dintr-o pricină sau alta coenergia rațională a sa va scădea pentru o lungă perioadă de timp, de exemplu a fost închis, s-a îmbolnăvit, a primit o traumă psihologică etc., el se poate folosi această informație, înscrisă pe CCS-ul său și deveni homosexual.

Mai este nevoie oare să menționăm că micul său prieten este mult mai expus riscului de a deveni homosexual?

Reieșind din cele expuse la subcapitolele: „Coenergia rațională” și „Coenergia emoțională”, unde am menționat că coenergia rațională este purtătoarea sexualității la bărbați, iar cea emoțională – la femei, vom adapta diagrama psiho-coenergetică pentru a defini sexualitatea persoanei. Cum arată ea puteți vedea în desenele 2 și 3.

Print

Ca puncte extreme am lăsat aceleași tipuri de temperament, deoarece ele redau cel mai bine diferența psiho-coenergetică și în final sexualitatea.

Trebuie să avem însă în vedere că o trecere de la orientare sexuală la alta este foarte nedeterminată, fără o conturare precisă și extinsă pe o perioadă mare de timp.

Formele orgastice sunt reprezentate pe diagramă prin două zone una de culoare galbenă și alta de culoare verde. În același timp există o zonă în centrul diagramei unde pot avea loc ambele forme ale orgasmului.

Cât de rău este înțeleasă sexualitatea umană poate fi exemplificat prin următorul fragment, repetat de nenumărate ori atunci când vine vorba despre homosexualitate: „… Tinerii homosexuali și tinerele lesbiene poartă un risc crescut de suicid, abuz de substanțe, probleme școlare și claustrare din cauza unui „mediu ostil și dezaprobator, abuzului verbal și fizic, respingerii și izolării din partea familiei și apropiaților”. Un raport al Departamentului de Sănătate și Servicii Umane al Statelor Unite relevă că o treime dintre sinuciderile reușite sunt comise de adolescenți cu orientare homosexuală și că tinerii gay sunt de 2–3 ori mai înclinați să încerce să se sinucidă comparativ cu tinerii heterosexuali…” (din Wikipedia)

Aici de fapt se pune carul înaintea boilor, precum spune un proverb românesc: adică tinerii devin homosexuali din cauza coenergiei lor emoționale, care la un nivel mare al diferenței psiho-coenergetice intră în zona psihicului instabil emoțional (Vezi diagrama coenergiilor desenul 4).

Diagrama coenergiilor psihice

Desen 4. Diagrama coenergiilor psihice

precedenta
urmatoare
Reclame